Skip to main content

Ghulam Asghar Memon joined Oarientation of Course outline Subject Sindhi ADE 1, ADE 3, B.Ed (hon) 1, B.Ed (hon) 2,


University of Karachi cordially invites you to a in seminar on
Orientation of Course outline Subject Sindhi ADE 1, ADE 3, B.Ed (hon) 1, B.Ed (hon) 2, 
On Thursday 14th January
At Arts Auditorium university of Karachi
SCHEDULE
Start Time:11:00 am
Recitation Holy Quran11:15 am
Welcome Note11:30 am
Orientation 12:00 pm
Speaker 11:00 pm
Speaker 21:20 pm
Speaker 31:40 pm
Appreciation certificate
Presidential note 2:00 pm
Thanks of vote 2:30 pm
استاد پيغمبراڻو پيشو آھي ؛ سليم ميمڻ
استادن جي تربيت تي خاص توجه ڏني پئي وڃي ؛ غلام اصغر ميمڻ


ڪراچي  يونيورسٽي  ۾ ٽيچر ايجوڪيشن ڊپارتمنٽ طرفان ايسوسيئيٽ ڊگري ان ايجوڪيشن ، بي .ايد (آنرز) ۽ بي.ايڊ ھڪ سال جيتيار ڪرايل سنڌي  مضمون متعلق سيمينار ڪوٺايو ويو . پروفيسر ذوالفقار بھڻ بريفنگ ڏيندي  ٻڌايو ته اي .ڊي. .اي کان بي.ايڊ  تائين ڪراچي يونيورسٽي جو پنھنجو ڪورس  سنڌي ۽ ٽيچر ايجوڪيشن جي ماھر استادن کان تيار ڪرايو ويو آھي.
ڊين فيڪلٽي ايجوڪيشن ڊاڪٽرپروفيسر شگفته آيل مھمانن جي آجيان ڪندي ٻڌايو ته ڀلي ھڪ  شاگرد سنڌي مضمون پڙھڻ چاھيندو ته ڊپارٽمينت کيس ڪورس ۽ استاد مھيا ڪري ڏيندو .سمينار کي غلام اصغر ميمڻ ايڊيشنل ڊائريڪٽر بيورو آف ڪريڪيولم خطاب ڪندي ٻڌايو ته ھن وقت استادن جي تربيت تي خاص توجه ڏني پئي وڃي ڇوته استاد ئي قومن جي تقدير بدلائي سگھن ٿا . ھارون لغاري ڊائريڪٽر  سنڌ ٽيچر ايجوڪيشن ڊولپمينٽ اٿارٽي پنھنجي تقرير ۾ استادن تي زور ڀريو ته ھو ايمانداريءَ سان پڙھائن ته سٺا نتيجا نڪري سگھن ٿا .
پروفيسر سليم ميمڻ خاص طور اردو ميڊيم پڙھائيندڙ استادن کا شڪايت ڪندي  چيو ته شاگرد  ٽئين ڪلاس کان ميٽرڪ تائين آسان سنڌي پڙھن ٿا، امتحان ۾ پاس به ٿي وڃن ٿا پرکين نه سنڌي پڙھڻ  اچي نه لکڻ نه ئي ڳالھائڻ  اھڙي صورت حال تي استاد ن کي پنھنجي ڪوتاھين تي سوچڻ گھرجي. . سيمينار کي چيئرمين ٽيچر ايجوڪيشن ڊپارتمينٽ ڊاڪٽر سفيه عروج خطاب ڪيو ۽ سنڌي مضمون تيار ڪندڙ ماھر استادن کي مبارڪباد ڏني.
آخر ۾  اي.  ڊي.. اي ۽  بي .ايڊ جا (4) ڪورس تيار ڪندڙ جن ۾ ڊاڪٽر پروفيسرناھيد پروين ،پروفيسر ذوالفقار بھڻ،ڊاڪٽر پروفيسر سفيه عروج ،پروفيسر نذير بلوچ ،۽ سلمه راڄپر کي مڃتا سرٽيفڪيٽ ڏنا ويا.


تصويري جھلڪيون


Dr,Safia Urooj

Prof.Saleem Memon

Zulfiqar Behan addressing @ University of Karachi

Dr.Shugfta Shahzadi

Haroon Leghari




Ghulam Asghar Memon joined Oarientation of Course outline Subject Sindhi ADE 1, ADE 3, B.Ed (hon) 1, B.Ed (hon) 2,  




Ghulam Asghar Memon joined Oarientation of Course outline Subject Sindhi ADE 1, ADE 3, B.Ed (hon) 1, B.Ed (hon) 2,  

Ghulam Asghar Memon joined Oarientation of Course outline Subject Sindhi ADE 1, ADE 3, B.Ed (hon) 1, B.Ed (hon) 2,  



Ghullam Asghar Memon with faculty of Education Karachi University

Comments

Popular posts from this blog

Reading session عنوان ٻولي سکڻ جون مھارتون Class ADE subject Sindhi پڙھڻ جا جزا پنجن جزن ۾ ورهايو ويو آهي . )1صوتي ڄاڻ )2آواز جو علم )3رواني )4لفظن جو ذخيرو )5سمجهي پڙهڻ

Reading session عنوان ٻولي سکڻ جون مھارتون Class ADE subject Sindhi پڙھڻ ڪنھن به ٻولي ۾ شاگرد جو چار بنيادي لساني مھارتن ٻڌڻ، ڳالھائڻ، پڙھڻ ۽ لکڻ جو سکڻ تمام اھم آھي. لساني تحقيق ٻڌائي پئي ته ننڍا   ٻار اسڪول اچڻ کان اڳ پنھنجي معاشري ۽ گھر جي ماحول مان ٻڌڻ ۽ ڳالھائڻ سکي چڪا ھوندا آھن. پڙھڻ ۽ لکڻ ۾ شاگرد جي مھارت استاد جي معاونت سان ٿيندي آھي جيڪي ھو پھرين درجي کان وٺي پنجين درجي تائين مھيا ڪندا / ڪنديون آھن. پڙھڻ جا جزا پنجن جزن ۾ ورهايو ويو آهي  . )1 صوتي ڄاڻ )2 آواز جو علم )3 رواني )4 لفظن جو ذخيرو )5 سمجهي پڙهڻ روانيء سان پڙھڻ جون خاصيتون: صحيح اچار  رواني مناسب الھا چاڙھا تاڪيد مفھوم جي وضاحت مناسب وٿي مھارتون ذهانت ڇا آهي؟ سکڻ جي صلاحيت ۽ پوءِ ان صلاحيت سان روز مره جي پڙهائڻ دوران ايندڙ مشڪلاتن کي سٺي طريقي سان سلجھائڻ کي ذهانت چئبو آهي . روايتي نظرين ۽ پڙهائڻ جي طريقن ۾ ذهانت جي ترقيءَ لاءِ فقط ٻولي ()Language ۽ عدد شماري ( )Mathematic جي مهارت ڪافي هئي. ان ۾ فقط استاد کي علم جو ذريعو سمجهيو ويندو هو. استاد جو ڪم ٻارن تائين معلومات پهچائڻ هوندو هو. سڀ نظريه

A success story By newly appointed IBA pass HM Saima Khalil, HM at GGPS University campus

A success story By newly appointed IBA pass HM  Saima Khalil, HM at GGPS University campus ================================================================== A success story I am saima khalil newly appointed HM at GGPS University campus when I went to my school there were many serious issues such as low enrollment , drop out, taking money for every things from students( for admission, report cards even for books) short of attandance, no punctuality,less involvment of cummunity, lack of motivation in teacher lack of leadership firstly I observe what are actual issue then with in two days i realiz actuall issue of school is grouping between teachers and worest leadership no one want to sit with other group. Then I start working as mentor I call meetings formal and informal both, motivat them toward their duities after that I take step to utiliz my resources to make school better place for student, I went to karachi university and asked diffrent departments for volintear work and I s

SESLOAF booklet review workshop 22-24 feburay 2017 @ PSTD Karachi

SINDH EDUCATION STUDENTS LEARNING OUTCOME FRAMEWORK (SESLOF) I have been nominated as subject expert for Review and finalization of SESLOF booklet. venue :PSTD Date 22-24 February 2017. Resource persons are Madam rana hussain Rana Hussain | Senior Advisor (Quality Education) | European Union TA | SESSP | British Council | British Deputy High Commission, Shahra-e-Iran, Clifton Karachi Badar Munir Razia Fakir As a subject expert I zulfiqar behan,Idress Jatio and salma Rajpar working on SESLOF framework. Introduction and purpose of workshop discribed by Rana Hussain. Razia Fakir divided to participants in two group. Sindhi group reviewed the draft of SESLOAF booklet and refined, it was very detailed review. We addressed some issues that there is map of sindh, we think it is not updated so we suggest that it should be updated and editing, clarification needed. Other issue we highlighted that there are so many translation and textual errors in technical pages of draft